Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

вторник, 17 април 2012 г.

Спагети с гъби булка

Тази рецепта ще я помня винаги :) За пръв път чух че спагетите са по номера :) отиваме ние с Главния Дегустатор на щанда за макарони и спагети. Аз по навик хващам кутия спагети и тръгвам, но чувам гласа на Дегустатора -Рум , а кой номер са тези спагети?
Аз без да мисля много започвам да цитирам баркода на кутията и казвам- Италиански са, спокойно!!
Дегустатора с невярващ поглед ( той си мисли, че в кухнята знам всичко и няма как да не знам , че спагетите според дебелината си са с номера) ме гледа и казва- Отпред има номер - 6, 7, 8 ...тези кой номер са? И тук виждам, че тези които взех са 8 и бях в шок че не знаех за тези номерации :) 
Прибрахме се и запретнах ръкави да се правя на Италианка :)
В голяма тенджера сипах вода и я оставих да заври. Към врящата вода добавих 1 с.л. олио и сол. Сложих спагетите и ги оставих да се варят, като от време на време разбърквах.
Е, хайде сега да дам рецептата за соса за спагетите.
Сушени гъби - Булка, измих и накиснах за 15 минути. В горещ тиган сложих 1 с.л. краве масло и същото количество олио. Запържих гъбите, добавих кисели краставички на ситно нарязани, 4 стръка пресен лук, течна сметана "Hopla", сол и черен пипер. 
Сварените спагети ги прецедих и измих със студена вода.
Върху голяма равна чиния сложих пирамидка от спагети, отгоре сос и украсих с половинки домати чери и клонки магданоз.
Според Главния ми Дегустатор беше много вкусно!
Приятен апетит и много слънчево настроение мили мои!

Няма коментари:

Публикуване на коментар