Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

понеделник, 1 октомври 2012 г.

Бобена чорба



Заповядайте на вкусната и любима бобена чорба. Напоследък се прави поне веднъж седмично нещо с боб, леща или грах. Нали се опитвам да се храня правилно и здравословно, та е препоръчително такива храни да се консумират поне веднъж седмично.
От предишната вечер накиснах боб в студена вода и го оставих за цяла нощ. На сутринта го сварих. За да няма неприятно усещане за "надут балон" варих боба в три води. 
Когато боба беше готов започнах да подготвям зеленчуците. Задуших в малко олио: първо няколко скилидки необелен чесън за аромат, лук, моркови, чушки и доматен сос. Накрая овкусих с чубрица и малко сол. Добавих зеленчуците в тенджерата с боба и долях още вряла вода към боба. Намалих котлона на средно положение и оставих чорбата да се сготви. Когато боб чорбата беше готова добавих шепа пресен джоджен за аромат и вкус.
Знам, че боб чорбата се сервира с люти чушки :), но аз исках да опитам как е с кисело мляко. Имах цедено кисело мляко, искам да ви кажа, че беше вкусно.
Приятен апетит мили мои и бъдете щастливи, защото аз съм!!!

1 коментар:

  1. Брей, тези дни много боб - то на чорба, на яхнии,за зимнина; зрял, зелен! :)
    Руми, и аз така го кипвам в 2 - 3 води, преди да го сваря. А джодженчето е задължително!
    Приятни сънища и хубав нов ден!

    ОтговорИзтриване