Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

петък, 25 ноември 2011 г.

САНДВИЧ СЪС СЬОМГА

 Днес имах малко време и много желание да направя нещо вкусно за обяд. Бях решила да си купя рибка на скара ( да, да - да купя, понеже съм на работа и шефа ми все още не се сети да ми сложи един котлон в кухнята в офиса :) ) и да си направя вкусна салата като гарнитура към рибата, но както винаги се впечатлих и направих какво ли не, но не и това за което тръгнах :)  купих риба, купих зеленчуци и ето какво се получи - сандвич със сьомга :)
 Купих сьомга на скара, къдрава салата, домат, краставица, червен лук, лимони и най-важното - 100 % ръжен хляб.
 Нарязах на тънки филийки хляба.Измих листа салата. Също така на тънки кръгчета домат, краставица, червен лук и лимон за украса.Върху филийките сложих листата салата, кръгчетата домат, краставица, лук. Върху тях сложих "натрошено" филе сьомга, полях с лимонов сок и покрих с другата филийка хляб. Украсих чинията с резени лимон и една закъсняла есенна пеперуда от домат :) Сандвича беше споделен и оценен заслужено както му е реда :)
Човека е това, което яде и което вижда около себе си. Днес имах поредния щастлив де!
Затова хайде да живеем красиво и да помним, че живота е прекрасен само трябва да живеем и творим!
Приятен апетит и приятни почивни дни мили мои!!!

2 коментара:

  1. еееееее стига, де! Страшен сандвич Руми!!! Какъв ти сандвич, на това чудо мястото му е на коктейли!:)Ох и как го описваш само.... Настанявам се тук канена-неканена:):):)

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси Candy, и на мен ми харесва резултата. Вкусно, красиво и ако махнем едната филия заслужено мога да го нарека- диетично :)

    ОтговорИзтриване