Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

събота, 15 октомври 2011 г.

ЯБЪЛКОВ КОМПОТ С КАНЕЛА



Само ако знаете как обичам ябълки,ах как обичам ябълки...събрах в нас почти една касетка и не спирам да купувам :) лудостта си има диагноза-забравям че имам същите и всеки път в магазина за плодове ми се струва че днешните ябълки много вкусно изглеждат и хоп пак се влача с 2 килограма вкъщи. Та да ви кажа как се получи този компот. Стоя си аз и решавам ще ям ябълки днес, нали съм на диета :) почнах да режа ябълки на парчета за по-лесно поглъщане, в следващия момент вече имах завираща тенджера с вода върху котлона, добавих захарче малко,след това изпратих една пръчица канела за компания на захарта и като завря всичко това добавих ябълките. Аромата беше велик, невероятен,неописуем!!!Струва си да го сварите този компот и след това като го пих горещ умирах от кеф, че навън е толко студено,а аз съм вкъщи и ми е уютно и хубавко!

Няма коментари:

Публикуване на коментар