Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

неделя, 14 август 2011 г.

СУПА С МАНАТАРКИ

Бих искала да вмъкна една малка история за идеята да сготвя тази супа - идеята не беше моя, тя е на моя колега .Виждайки как лудо се вманиачих в готвенето колегата ми каза - ще ти донеса малко гъбки манатарки , да видиш колко са вкусни.... и наистина ми донесе. Та ето сега по негова идея направих крем-супа с картофи и гъбки. Ще му благодаря като дойде, защото супата спана превъзходна, никога досега не съм яла толкова вкусна супа, а и имах в нас гости и ме зарадва че сипвах повторение :)

Сложих да варя 4 големи картофа и 2 моркова нарязани на едри парчета. През това време измих и изчистих 500 гр. бели гъби. Нарязах ги и ги сложих да се задушават на слаб огън в 50 гр. краве масло. Когато картофите и морковите се свариха ги пасирах с пасатора и добавих задушените гъби. Добавих сол на вкус и продължих да варя супата. Накиснах едша шепичка от сушените манатарки във вряща вода и ги оставих за 15- 20 минутки. Добавих и тях към супата и оставих да поври 10 минутки. Накрая, в дълбока чиния разбърках 200 гр. течна сметана "Hopla" и 2 черпака от супата. Добавих сместта към основната супа на струйка и бъркайки. Изключих котлона и оставих за 10 минутки върху котлона. Сервирах, като поръсих отгоре с копър, а багетката с манатарки послужи като кротонче.Приятен апетит и много радост ви пожелавам с чиния вкусна и ароматна супа!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар