Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

петък, 6 април 2012 г.

Ароматно чесново пиле

Прекрасно ароматно пиле за весела и гладна компания. Подходящо е за бърза вечеря. 
Взех едно пиле, измих го хубаво и го подсуших. Направих марината за пилето - 3 с.л. зехтин, сок от 1 лимон, 1 с.л. мед, 1 ч.л. червен пипер, сол, черен пипер на вкус. Скилидките от 2 средни глави чесън намачках с ножа без да ги режа. Мариновах пилето, сложих половината чесън вътре в пилето, а другата половина отвън. Сложих пилето в плик за печене, сипах 200 мл. вода ( може бяло вино или шампанско,ама нямах) и го сложих във фурната на 200 градуса за 1 час. 
Накрая преди да извадя пилето от фурната отворих плика отгоре, полях пилето със соса, за да има хубава коричка.
Сервирах със задушени зеленчуци и салата. 
Беше много вкусно и за жалост бързо свърши :), ама нали затова го готвих !!!
 

8 коментара:

  1. Чудно е, Руми, с тази златиста коричка! Веднага си го представих в компанията на една студена биричка ;))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В компанията имаше всичко, биричката я поднимахме :) Ама имаше много вкусно домашно винце :)

      Изтриване
  2. Пилето изглежда страшно съблазнително,слагам една бира и няма да стана от масата :))
    страхотен цвят и с това сосче...ммм....
    поздрави и хубави почивни дни

    П.С.
    ако имаш време и желание се отбии при мен за една задачка-закачка
    http://kitchen-miriams28.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за задачката-закачката :) Ще намина в понеделник, че в нас нещо забива нета.
      А относно сосчето, какво да ти кажа - развалих диетата на двама души, изядоха по половин хляб :) ходих да изсипя соса от плика да си топнат милите. Като ядоха само затваряха очи и мляскаха, а като хапнаха ме обвиниха, че съм ги подвела и съм виновна за килата им :)
      Няма угодия на тези мои дегустатори!

      Изтриване
  3. Леле, Руми това пиленце изглежда изкусително! И аз се включвам в компанията на закуска, дано сте ми оставили едно крилце:). Ама си го приготвила - да си оближеш пръстите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси много Candy и на мен ми харесва и аромата и цвета. Когато кажеш ще има и крилце и бутче, само да сме здрави и Господ да е на помощ на близките ни, защото и тяхната не е лесна, с тези наши кулинарни забежки!

      Изтриване
  4. Чудесна рецепта, мислех, че е идея на Мария Динова от тази страничка Вкусотийки,във Феѝсбук,поздравления,страхотна рецепта.

    https://www.facebook.com/groups/195374153881309/#!/photo.php?fbid=435010876559433&set=o.195374153881309&type=1&theater

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За жалост това е положението...Въпросната Мария Динова поне да се беше потрудила да даде препратка към рецептата :) А просто и чисто е направила Копи-Пейст!!!
      Но пилето е страхотно на вкус и аромат!!!Задължително си го направи :)

      Изтриване