Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

вторник, 17 април 2012 г.

Салата с ягоди и грейпфрут

Стоя си аз, нещо си пея - ла ла ла,тубс тубс, тубс, режа си зеленчуците и плодовете за тази салатка и си мисля -Ей сега вече утрепах рибата - то това салата ли е, та това е върховно блаженство...да ама не!!! Сервирах салатата и чух - Рум, салатата изглежда уникално, пъстро и фантастично, но тази рецепта няма как да я публикуваш в блога си!!! Питам -Защо, това е за рубриката - Вкусно и здравословно, погледни съставките!!!
Оказа се, че не е полезно да смесваш плодове и зеленчуци и се случи най-ужасното - Главния Дегустатор докато вечеряхме през цялото време търсеше ягодите и грейпфрута и ги отделяше :) Колежки, има ли сред вас някоя, която знае как се чувствах в този момент :) ? Тайничко ще си призная, идваше ми да взема чинията, да изхвърля всичко и да отида в магазина и да купя от онези замразени рибни шницели, които съдържат какво ли не, но не и риба :), ама нали съм добра сложих усмивката и обещах повече да не смесвам тези ужасно неполезни продукти.
Салатата е от - авокадо, чери домати, краставица, ягоди, грейпфрут, прясна мента, сол, зехтин и сок от лайм. Измих хубаво с гъба 1 голям грейпфрут, разрязах го на половина, извадих месестата част, махнах ципата и го нарязах на средни парченца, добавих на също така нарязани парчета -домат, краставица, авокадо. Добавих зехтин, сок от лайм, сол и накрая прясна мента нарязана на ивички. Разбърках всичко и сервирах в чаши от грейфрут. Лично на мен ми хареса и мисля че си заслужава да се опита тази салата, пък дори и да напълнеете с 200 грама :)
Ами пожелавам ви вкусни трапези и нека да са полезни :)
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар