Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

четвъртък, 29 септември 2011 г.

УДИВИТЕЛНИЯ УРЕД - ПАРОВАРКА

В огромния ми списък с приятели се появи още един, много интересен. Най-много ме радва с желанието си да живее здравословно и дори се опитва и успява да следва желанията си :) Когато стана въпрос за поддръжката на неговата къща и бит, доста време мислехме къде да намерим домашна помощничка която да готви здравословни и вкусни неща. Мисленето свърши в момента в който купихме пароварка и му показах няколко рецепти на вкусни неща упс полезни имах предвид.Никога няма да забравя как сложих сьомга със зеленчуци в пароварката и казах - Готово!!! А той ме погледна и пита-Само толкова? Когато след това го попитах дали му хареса сьомгата така приготвена, реакцията беше - Руми, това е най-вкусната сьомга която някога съм ял, мерси много !
Та специално за него съм решила да направя нова тема в блога си - Пароварка. Хем да мога да публикувам рецепти със снимки, хем да мога да покажа и докажа на всички, че в пароварката може да направим не само полезни, но и вкусни неща.
Да не говорим, че правя в пароварката ориз, елда, леща, качамак...всичко, дори зеленчуците за салатите ги варя само в пароварката.Затова мили мои смело след мен!



Няма коментари:

Публикуване на коментар