Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

петък, 9 септември 2011 г.

БРУСКЕТА " ПЪСТРО НАСТРОЕНИЕ"

Ако трябва да съм искрена, снимката и въобще композицията не ми харесва. Нещо много съм натрупала чинията, а и плачевние ми опити да направя хубавки капки със сосчето от салатката - ужасно...Ама ако трябва да опиша вкуса на брускетката и салатката - ВЕЛИИИИИКО! Само си представете - Препечена филийка, попила от невероятния сос на салатката, плюс отгоре вълшебство от цветове и вкусове. 
Авокадо, червен домат, розов домат, жълт домат, червен лук, чушка червена, сирене - моццарела на "Жоси", студено пресован зехтин и сол. Всичко се нарязва на кубчета - 1см Х 1см. Посолява се и се добавя зехтин. Разбърква се. Препечена на фурна филийка се слага в чинията и отгоре се слага от салатката и задължително от сосчето. Не го пестете и ще видите колко е вкусно. Яде се с вилица и пръсти. Топиш си хлебче в сосчето, облизваш се....ммммммням много ми хареса, невероятно удоволствие, само липсваше чаша винце :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар