Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

петък, 27 май 2011 г.

В СЪРЦЕТО МИ ВИНАГИ ИМА МЯСТО ЗА ТЕБ!

След поредния тежък ден вечерта се очертаваше да бъде спокойна, защото изведнжъж всичко се подреди както ми се искаше и най-накрая в душата и сърцето ми настъпиха мир и спокоиствие. Вчера следобяд най-накрая чух миличкия ми брат, който беше опериран и много притеснение падна покрай цялата тази ситуация. Но вече е добре, дори успя да се посмее и помайтапи миличкия ми той :) независимо от това, че е голям страхливец от всичко свързано с медицински манипулации - МЪЖ с една дума!!!
Успявам да намеря спокоиствието и усмивките си в готвенето.Това е единственното нещо, което ме кара да забравя всичко лошо и да продължа напред.
Така стана и вчера.Успокойх се и реших- Ще правя маффини с чай матча.Тръгнах да търся в нета къде мога да закупя това чудо и се оказа, че само в едно магазинче го има, ул. Иван Асен II 9 (входът към магазинчето е от страната на ул. Виктор Юго). Естествено след работа тръгнах към това магазинче и какво се случи вътре вече не знам ,но както казва моята приятелка Вера - Румба луз контрол :) То не беше чай матча, коктейлни черешки за поредните трюфели, микс от пипер - червен, зелен, черен, бял, черен сусам, нигела (благодай е другото му име) за соленки кифлички...аха взех и няколко епруветки с готинки тапички за съхранение на тези чудесийки с една дума - душевния оргазъм беше постигнат :))))
Та след като се прибрах в нас по никое време реших, че няма да се захващам с тези маффинки, защото това означава да не спя цяла нощ, защото първо бъркане, след това печене, след това снимки, а като се сетих че със ванилов сладолед тези маффинки ще са най-готинки, а в нас няма и означава че трябва да излизам до денонощния и накрая пак душевен оргазъм и бъзсънни нощи хахахахахаха .....спокойно се захванах с марокански кус кус със зеленчуци и както сте обърнали внимание стана супер и на вкус и на външен вид!!!!
Щастлива съм и искам всички вие мили мои, да сте щастливи и да няма лоши дни в живота ни!!!!
Казах го и пак ще се повторя-ОБИЧАМ ВИ И ИСКАМ САМО ХУБАВИ НЕЩА ДА ВИ СЕ СЛУЧВАТ В ЖИВОТА!!!!!!

P.S. Снимката е направена от мен :) имах такива сърчеца върху една домашна рокличка :) и веднъж видях тези две сърдца. Снимката нарекох - В сърцето ми винаги има място за теб ! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар