Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

петък, 30 март 2012 г.

Задушен спанак

Пролетта се усеща навсякъде, време й беше. Забелязахте ли колко зелени станаха сергиите със зеленчуци? То са репички, марули, салатки, пресен лук, чесън, а прекрасните връзки спанак ме вдъхновиха на какво ли не - супа със спанак, крема супа със спанак, а сега и задушен спанак с гъби и лук. От две седмици съм с някакъв луд ритъм на живот, нямам време за нищо, но подминавайки сергиите с плодове и зеленчуци постоянно нещо си измислям, нали постя няма как да не готвя. 
Искам да предложа Задушен спанак с гъби и лук. 
Измих спанака и го оставих да се изцеди. Задуших стар лук, нарязан на полумесеци, след това филийки пресни гъби. Накрая добавих спанака и орехите. Посолих и добавих малко черен пипер. Оставих за 5 минутки и изключих.
Стана много вкусно и полезно!
Следващия път ще пробвам и със стафиди. Мисля, че ще бъде вкусно :) 


2 коментара:

  1. От твоите ръце, каквото и да излезе все ще е вкусно! А начина по който говориш, ме кара да се влюбя дори и в спанака! Невероятна си! Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. твоите ястия ми харесват най много може ли рецептата

    ОтговорИзтриване